Thứ Năm, 28 tháng 5, 2009

WHEN THE SMOKE IS GOING DOWN

Just when you make your way back home
I find some time to be alone
I go to see the place once more
Just like a thousand nights before
I climb the stage again this night
cause the place seems still alive
When the smoke is going down


This is the place where I belong
I really love to turn you on
I've got your sound still in my ear
While your traces disappear
I climb the stage again this night
cause the place seems still alive
When the smoke is going down


I climb the stage again this night
cause the place seems still alive
When the smoke is going down
When the smoke is going down
When the smoke is going down


KHI KHÓI BUÔNG XUỐNG

Khi em đã cất gót quay về
Tôi chìm vào khoảng lặng đơn côi
Tôi lê bước tìm chốn cũ
Cũng như ngàn đêm trước đó
Trở lại sân khấu đêm này
Nơi đây dường như vẫn sống
Khi khói giăng đang dần buông xuống

Tôi đã thuộc về nơi đây
Tôi muốn tỏ bày tình tôi
Dẫu tiếng em vang vọng bên tai
Nhưng bóng em yêu dần xa khuất
Trở lại sân khấu đêm này
Nơi đây dường như vẫn sống
Khi khói giăng đang dần buông xuống

Trở lại sân khấu đêm này
Nơi đây dường như vẫn sống
Khi khói giăng đang dần buông xuống
Khi khói giăng đang dần buông xuống
Khi khói giăng đang dần buông xuống

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét